Applicatie
Open website

Dewi Online

Dewi Online biedt haar klanten -voornamelijk actief in de fitness en leisure branche- een geïntegreerd all-in-one cloud pakket wat de spil vormt voor de onderneming. Door de jarenlange ervaring van Dewi Online is het platform in korte tijd uitgegroeid tot een voorloper in deze markten met meer dan 1 miljoen unieke gebruikers.

Volledig ledenbeheer

De kern van Dewi Online zit in het beheren van lidmaatschappen. Hiervoor is een zeer uitgebreid mechanisme ontwikkeld rondom abonnementen met contracten. Op basis van deze contracten wordt volledig geautomatiseerd automatische incasso afhandeling uitgevoerd, wordt bezoekregistratie verwerkt en lessen geboekt.

De ultieme beleving voor eindgebruikers

De interactie tussen de club en eindgebruiker is van groot belang. Een eenvoudige reserveringsstraat, het snel kunnen boeken van een les of het makkelijk op kunnen waarderen van klanttegoed zijn voorbeelden van deze interactie. Door een combinatie van een online klantportaal, een iOS en Android app en externe API's wordt deze interactie beschikbaar gesteld.

Alle data kan daarnaast actief worden gebruikt in de marketing- en retentietools, dat onder andere een loyaliteitssysteem bevat. Een online campagne met het gehele communicatiestuk is daarmee snel gemaakt.

Koppelen met externen

Binnen Dewi Online heerst sterk de filosofie om te koppelen met externe partijen, zodat het pakket gebruik kan maken van externe specialismen. Dit zorgt voor een breed gedragen pakket. 

Naast realtime koppelingen met partijen als Technogym en Egym, zijn er ook koppelingen gerealiseerd met boekhoudsoftware en externe POS systemen. Tot slot wordt direct vanuit de cloud hardware aangesproken op locatie, denk hierbij bijvoorbeeld aan pinapparaten, bonprinters of toegangspoorten.