OMS Klantendag

OMS klantendag: van idee aan tafel tot zaal vol klanten.

Onze reis naar 2 oktober 2025. Begin 2018 zat ik aan tafel bij Leon Fleischeuer en kreeg ik de vraag gesteld of Fruitcake in staat was een SaaS platform te ontwikkelen voor de afvalbranche. Vol ambitie zijn we destijds gestart met de ontwikkeling. 

Door Dirk

De eerste klanten gingen live in 2019, waarna we jarenlang volle bak gewerkt hebben aan de groei van het platform.

Als blijk van vertrouwen kregen we de kans om ons in 2020 in te kopen in OMS4Business, wat een eenvoudige keuze was gezien de enorme potentie van het platform.

Voor je het weet is het ineens 2 oktober 2025 en sta je voor een zaal van ruim 100 klanten jouw technische visie te geven over de toekomst. Een visie over doorgroei, nieuwe functionaliteiten, maar natuurlijk vooral over de impact van AI. Als klap op de vuurpijl mocht ik ook nog Sam officieel aankondigen, onze virtuele medewerker die via AI écht werk uit handen gaat nemen van onze klanten.

Kippenvel? Jazeker!

Maar vooral een enorm gevoel van trots op wat er is neergezet en hoe deze eerste klantendag is verlopen, met speciale shout-out naar Joyce Koppe voor de organisatie!

Benieuwd hoe wij jouw business kunnen ondersteunen?

Neem contact op
Cut the
bullshit