Dewi Online biedt klanten een geïntegreerd all-in-one cloud pakket dat de spil vormt voor de onderneming. Door de jarenlange ervaring van Dewi Online is het platform in korte tijd uitgegroeid tot een voorloper in deze markten met meer dan 1 miljoen unieke gebruikers.
De kern van Dewi Online zit in het beheren van lidmaatschappen. Hiervoor is een zeer uitgebreid mechanisme ontwikkeld rondom abonnementen met contracten. Op basis van deze contracten wordt automatische incasso afgehandeld, bezoekregistratie verwerkt en lessen geboekt.
De interactie tussen de club en eindgebruiker is van groot belang. Een eenvoudige reserveringsstraat, het snel kunnen boeken van een les of het makkelijk op kunnen waarderen van klanttegoed zijn voorbeelden van deze interactie. Door een combinatie van een online klantportaal, een iOS en Android app en externe API's wordt deze interactie beschikbaar gesteld.
Alle data kan daarnaast actief worden gebruikt in de marketing- en retentietools, dat onder andere een loyaliteitssysteem bevat. Een online campagne met het gehele communicatiestuk is daarmee snel gemaakt.
Naast realtime koppelingen met partijen als Technogym en Egym, zijn er ook koppelingen gerealiseerd met boekhoudsoftware en externe POS systemen. Tot slot wordt direct vanuit de cloud hardware aangesproken op locatie, denk hierbij bijvoorbeeld aan pinapparaten, bonprinters of toegangspoorten.